Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag!

Wie biedt de hulp?
U wordt geholpen door de hulpcoördinatoren van Dé Letselschadehulpdienst. Zij overleggen met u welke hulpverlening voor u noodzakelijk is en zetten het voor u in gang.

Hoe kan ik Dé Letselschadehulpdienst bereiken?
U kunt altijd bellen of mailen met Dé Letselschadehulpdienst. Ons telefoonnummer is 088-28 66 700 en per e-mailadres kunt u ons bereiken via help@deletselschadehulpdienst.nl.

Zijn er kosten verbonden aan de dienstverlening van Dé Letselschadehulpdienst?
De dienstverlening door Dé Letselschadehulpdienst wordt na akkoord betaald door de verzekeraar. Indien de betaling door uw verzekeraar afloopt, dan overleggen wij met u of u de hulpverlening wenst voort te zetten voor eigen rekening.

Wat kan ik verwachten?
De voor u noodzakelijke hulp na een ongeval is afhankelijk van veel factoren. Daarom is het altijd maatwerk. Wij regelen de hulpverlening die past bij uw persoonlijke situatie en die bijdraagt aan uw zelfredzaamheid en uw herstel.

Heeft Dé Letselschadehulpdienst een landelijke dekking?
Ja, wij zijn een landelijk opererende organisatie.

Hoe gaan wij om met u privacy?
Zie hiervoor ons privacystatement.

Heeft u een klacht?
Bent u ontevreden over de dienstverlening van Dé Letselschadehulpdienst of over de hulpverlening? Neemt u dan in eerste instantie contact op met een hulpcoördinator. Deze behandelt uw klacht en lost deze zo spoedig mogelijk op.

Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u uw klacht sturen naar klachten@deletselschadehulpdienst.nl.