Hieronder een overzicht van veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Wie helpt mij?

U wordt geholpen door de hulpcoördinatoren van Dé Letselschadehulpdienst. Zij overleggen met u welke hulpverlening voor u noodzakelijk is en regelen het met de hulpverleners.

Kan ik iemand bellen?

U kunt altijd bellen of mailen met de hulpcoördinator van Dé Letselschadehulpdienst. Ons telefoonnummer is 088-28 66 700 en ons e-mailadres is help@deletselschadehulpdienst.nl

Wat kost het mij?

De dienstverlening door Dé Letselschadehulpdienst wordt betaald door de verzekeraar. Uw verzekeraar probeert deze kosten te verhalen op een aansprakelijke partij.

Voor een aantal vormen van hulp gelden wettelijke eigen bijdragen. Indien de betaling door uw verzekeraar afloopt, dan overleggen wij met u of u de hulpverlening wenst voort te zetten voor eigen rekening.

Wat voor hulp krijg ik?

De voor u noodzakelijke hulp na een ongeval is afhankelijk van veel factoren. Daarom is het altijd maatwerk. Wij regelen de hulpverlening die past bij uw persoonlijke situatie en die bijdraagt aan uw zelfredzaamheid en uw herstel.

Klachten?

Bent u ontevreden over de dienstverlening van Dé Letselschadehulpdienst of over de hulpverlening? Neemt u dan in eerste instantie contact op met de hulpcoördinator. De hulpcoördinator behandelt uw klacht en lost deze op.
Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan de directie van Dé Letselschadehulpdienst, Postbus 23212, 3001 KE Rotterdam.