Hieronder een overzicht van veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Wat doet Dé Letselschadehulpdienst voor uw cliënt?

Dé Letselschadehulpdienst levert direct na een ongeval de noodzakelijke hulp en ondersteuning om diens zelfredzaamheid te bevorderen.

Wie helpt uw cliënt?

Uw cliënt wordt geholpen door de hulpcoördinatoren van Dé Letselschadehulpdienst. Zij overleggen met uw cliënt welke hulpverlening noodzakelijk is en regelen het met de hulpverleners.

Kunt u iemand bellen?

U kunt altijd bellen of mailen met de hulpcoördinator van Dé Letselschadehulpdienst. Ons telefoonnummer is 088-28 66 700 en ons e-mailadres is help@deletselschadehulpdienst.nl

Wat kost het uw cliënt?

De dienstverlening door Dé Letselschadehulpdienst wordt in principe betaald door de (aansprakelijke) verzekeraar. Wij zullen zonodig met deze verzekeraar contact opnemen om van te voren af te stemmen over de hulp en de kosten.
Voor een aantal vormen van hulp geldt een wettelijke eigen bijdrage. Indien de betaling door de verzekeraar afloopt, dan overleggen wij met u of de hulpverlening voortgezet moet worden en onder welke voorwaarden.

Wat voor hulp krijgt uw cliënt?

De noodzakelijke hulp na een ongeval is afhankelijk van veel factoren. Daarom is het altijd maatwerk. Wij regelen de hulpverlening die past bij de persoonlijke situatie en die bijdraagt aan de zelfredzaamheid en het herstel van uw cliënt.

Klachten?

Bent u ontevreden over de dienstverlening van Dé Letselschadehulpdienst of over de hulpverlening? Neemt u dan in eerste instantie contact op met de hulpcoördinator. De hulpcoördinator behandelt uw klacht en lost deze op.
Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan de directie van Dé Letselschadehulpdienst, Postbus 23212, 3001 KE Rotterdam.